miercuri, 22 aprilie 2009

Am avea nevoie de o "RENASTERE"

Dar cine ne va spune de unde sa incepem? Mereu fugim de inceput... uitand ca inceputul ne reinvie, ne revigoreaza mintea si corpul, sau o reviviscenta daca nu in fiecare primavara, macar odata la 2-3 ani, cred ca ne-ar da o atitudine de neinvins. Asta uitam, cum e un inceput si din acest motiv ne complacem in falsa idee: ca ce-o da ziua de maine e bine primit! Sa-ti spui, gata cu ce am trait pana acum, s- ar putea zice ca e un act de curaj indiferent de individ. Iar cand pui in practica acel- ceva NOU, ai puterea de a spune: Doamne cate trairi si cate lucruri, am pierdut pana acum! Deci, ce ne lipseste sa avem parte de o "RENASTERE", fie ea si mai amagitoare, dar sa o traim ca poate meritam? Hmm, pare a fi greu..
P.S. Cred ca si in clasa politica ar trebui o renastere. Sa zicem ca, spre ce tinde in prezent politicul nu ne reprezinta si pare mai degraba a ne duce spre o necunoscuta, daca nu spre trecut. Multora, trecutul le- a fost prielnic si-l invoca indirect. Adica sa nu priceapa prea multa lume...

6 comentarii:

un ala spunea...

Sarut mana! Pentru politicieni tot ce este nou deranjeaza, ar trebui sa stii asta. Iar pentru oamenii normali ca noi orice nou este bine venit. Ai dreptate cand spui ca am avea nevoie de o renastere, dar este greu de realizat. Sa speram ca trezirea natiunii va veni!

kenn spunea...

Buna frumoasa blonda. Tu esti prin existenta ta o noutate interesanta, misterioasa si o renastere ai fi daca intri in politica cum ti am mai zis. Dar nu te supara.

balbeck spunea...

Buna ziua.Au mai intrat doi pe blog la elena udrea,au criticat pd-l pentru ca guverneaza dezastruos Romania.iar administratorul a zis repede ca aia doi sunt Balbeck sau clonele lui Balbeck si i-a dat afara.Trebuia sa gaseasca un motiv sa-i dea afara.Dupa mine blogul ala seamana ca aspect cu securistii vechi,cu comunistii,ei cenzurau.
ps:poate avem renasteri.

LuMassa spunea...

Buna balbeck! Ce stiu eu e, ca te- au depistat si silvia si stefan...sub nick- ul enescu, iar pe mada n o poti pacali. Te a tradat scriitura specifica tie. Eu n am zis nimic, mi-am vazut de ale mele. Apoi imi pare ciudat faptul ca nu accepti, ca singur ti ai facut-o. Nimeni nu e vinovat pt faptul ca esti banat. Ai avut toleranta de la mada, cu enescu, dar n- ai apreciat, n-ai rezistat sa nu fii virulent...Ce sa ti fac? Acum suporta consecintele. Madalina nu cenzureaza, apoi are niste responsabilitati, este cel mai tolerant om,iar o acuzi de comunism, ce naiba?! Are 22 de ani, omule, nici nu stie ce i aia, poate doar din carti! Numai bine!

anarchix spunea...

http://www.ananova.com/images/web/940688.jpg
http://news.bbc.co.uk/olmedia/310000/images/_312910_sam-fox150.jpg

pace!

LuMassa spunea...

Te salut! Merci pt poze, esti o femeie frumoasa si blondaaaaaaaaaa, hihihihi!