marți, 24 februarie 2009

De ce?

Scriu aceste randuri, sub influenta rautatilor scrise in presa la adresa Elenei Udrea. Gandesc foarte simplu, ca as fi putut fi eu in locul ei si din acest motiv reactionez. Sa- mi fie cu iertare, dar mojicia nu- mi place nici din partea barbatilor, nici din partea femeilor. Unde vrem sa ajungem, pana unde intindem uratenia gandirii? Ce urmeaza? Ma inspaimanta viitorul oameni buni! Cine ne apara de rau? Sunt intrebari simple dar esentiale. Ii multumesc lui D-zeu ca mai sunt oameni rationali pe lumea asta si ca constientizeaza ca, O FEMEIE FRUMOASA, nu este neaparat "usoara" si ca rolul ei nu este doar la cratita si nascatoare de prunci! Ce e rau in a fi frumoasa, eleganta si chiar sa ai un sot bogat? Ce e rau in a te face remarcata chiar daca sotul bogat este in umbra si te propulseaza in cariera fie si cu banii lui. Daca rezultatul este benefic societatii, de ce sa cauti si ce nu este? De ce o femeie frumoasa e judecata in fel si chip, ea nu poate fi normala, sfioasa, onesta? De ce se pun etichete asa de usor, asta nu inteleg? Si eu simt acele "intepaturi", de la oamenii mici ai urbei mele, dar ii las sa se convinga de greseala, asa am invins prostia, invidia, rautatea prin eleganta si modestie. Sunt mandra ca pot face asta. Si Elena vad ca face la fel, stiu ce spun. Sustin onestitatea si bunul simt, in rest nimic nu ma poate convinge, ca omul rau poate fi si bun.

10 comentarii:

Anonim spunea...

De rau ne-am apara singuri daca nu s-ar mai deghiza in bine. Dar ia mai bine sa trag eu un hohot de ras si s-o sterg de pe aici.

LuMassa spunea...

Ei si tu....graba strica treaba, nu ca n ar sti omu'.
Tu ai spus misogin, nu eu.....Ti am mai zis cu alte ocazii ca, gluma cu Norvegia e depasita. Sa fii sanatos!

Anonim spunea...

Buna!Dar cine minte?Elena Udrea sau madalina?Sau mint amandoua?M-au dat afara mintind.Pentru mine sunt zero si n-am nevoie de tichetele ei de vacanta.Plec pe banii mei afara,la oceane.

Anonim spunea...

Trec peste faptul ca ati sters doua comentarii. E dreptul dumneavoastra sa selectati. Nu, gluma cu Norvegia- desi eu nu am facut asa ceva, doar v-am spus ca as vrea sa va intalnesc acolo la Balul Presedintelui- NU VA FI NICIODATA DEPASITA. Ea se va repeta constant pentru ca nu se dobandeste cultura generala in cateva luni. Bine, mai sunt si alte glume, gen RAPPS,dar nu e locul aici. Marturisesc ca nu lucrez la Cotidianul, nu sunt nici penelist si- de asta chiar imi pare rau- nu ma numesc nici Andrei Plesu. Mai colaborez la o revista culturala. Asa ca sunt in siguranta, nu ma veti dibui.

Anonim spunea...

Ma bucur ca ati corectat greselile. Erau jenante. Apreciez ca v-am putut fi de folos. Cu stima!

LuMassa spunea...

Imi cer scuze inca odata, n a fost o greseala, ci doar o neatentie. De ce sa va descopar? Va respect dorinta de a fi "anonim" Importanta este comunicarea, combaterea pe criterii politice sau alte teme.....Daca zilnic invatam ceva este un castig.

LuMassa spunea...

Te salut balby! Sincer nu stiu cine minte si cine nu. Mai vb cu mada, explica-i frumos, despre ce este vorba. Normal sa nu ai nevoie de tichete......In rest esti bine?

Anonim spunea...

Buna ,lulu.Eu nu am ce sa-i explic madalinei din moment ce a procedat cum a procedat.
Am un articol nitel mai vechi 'Din nou Elena Udrea' la mine pe blog.Acolo e adevarul.

Anonim spunea...

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=DIN+NOU+ELENA+UDREA&meta=

Anonim spunea...

Trahanache Says:

December 21st, 2008 at 11:41 pm
@ balbeck

As vrea sa lamuresc o chestie: esti acelasi care a postat pana de curand pe blog la Elena Udrea si ai fost banat pentru niste chestii pe care nu le-ai scris? Fiindca eu am scris chestiile respective, dar jigodia de admin le posta ca fiind ale tale! Daca e asa, imi pare rau, desi nu sunt vinovat! Oricum, nu cred ca ai ce regreta! M-am lamurit ca blogul Elenei Udrea e o cloaca la fel de infecta ca si cel al lui Nastase Ouatorul: plin de pupincuristi cu bale la gura…

ps:am postat mai demult pe un blog si trahanache asta m-a vazut si mi-a zis chestia asta.