duminică, 18 ianuarie 2009

Frumusete si inteligenta- ELENA UDREA

Sunt doua ingrediente pentru reusita. Sunt doua atuuri cautate, ravnite, dar si invidiate de cei/cele care nu le poseda. Sunt doua calitati ce din pacate se intalnesc mai rar- combinate. Separat, da, le regasim peste tot dar nu au valoare par a fi doar niste calitati si atat. Vazand astazi cu, cata dezinvoltura Elena Udrea ne- a reprezentat la targul de turism din Stuttgart, mi- am spus fara ezitare ca aceasta femeie minunata va reusi sa revolutioneze nu numai ministerul pe care-l conduce ci si imaginea noastra generala, care tare-i "sifonata" de chipurile obosite ce ne- au 'terorizat" 18 ani. De cand ma stiu am iubit tot ce tine de frumos si eleganta, mai rar imi placeau la noi femeile, nu gaseam acel ceva, acel farmec combinat cu frumusete si inteligenta ca ale ELENEI UDREA( vorbesc de frumusetea naturala si nu cea data de bisturiu), n am nimic cu acest gen de frumusete, din contra chiar admir pt curaj, dar atat. A aparut si bine a facut, cred ca se cerea o femeie care sa puna punct trecutului, sa sparga barierele nonconformismului prin atitudine, indrazneala si de ce nu cu aerul proaspat dat in peisajul politic si nu numai. Sigur va reusi, nimic nu ar putea s-o impiedice sa nu- si lase amprenta pe unde trece. O amprenta, ce va ramane in istoria politicii romanesti. Existenta si ambitia ei ma motiveaza si ii multumesc!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Stai usor...mai e.Inca n-a reusit nimic.Incearca sa-i faca pe hotelieri sa reduca preturile.
Peste 4 ani o sa auzi ca si-a luat hotel de 4 stele cu 350000 euro cel mult.

Anonim spunea...

si hotelul ala face 4 milioane euro cel putin.

Anonim spunea...

:) ... ma faci sa rad ... elena udrea frumoasa? ... e grasa ... vopsita ... fata prelunga ca de cal .... d'aia isi si poarta bretonul ca sa nu se vada ca are fata de cal ... fata asimetrica ... poate a avut vreo pareza cand a fost mica ... cand deschide gura e si mai rau ... e peltica ... unele cuvinte nu le pronunta in intregime ... zau, nu te pricepi deloc la frumusete ... :)

LuMassa spunea...

Oops! Cum asa?S-o luam punctual:
1- am cunoscut-o la bucuresti pe Elena si sincer iti spun ca nu e grasa, mai mult de 56/57 de kg nu are
2- si eu sunt vopsita, bretonul este si va fi mereu modern si tineresc.
3-dificultatea de vorbire o poate avea oricine..daca e de la natura, ce te faci?
4-raman la ideea ca este cea mai frumoasa femeie politician.
5-e posibil sa nu ma pricep la frumusetea feminina, dar femeile care mi plac ar fi S. Stone,B.B.-cred ca nimeni n-o poate egala poate un pic Claudia S.....