marți, 30 decembrie 2008

Ultima zi

Da, se apropie ultima zi din an, poate e bine, poate e rau, depinde cum vrem sa privim acest eveniment! Unii dintre noi uita frumusetea si placerea vietii- isi contabilizeaza SFARSITUL ANULUI succesul si contul, altii ironizeaza tot ce li se intampla si isi zic ce-o da Domnul, altii traiesc la intamplare fara responsabilitati, iar cei mai apreciati de mine isi inventariaza sufletul si daca l-a facut fericit, daca i-a dat hrana spirituala, bunatatea vietii, bunatatea si frumusetea de a iubi, de a darui fara sa se gandeasca la cel mai ieftin lucru si anume cum sa- i cumpar sufletul!!!! Si ce pacat, tot ei vor suferi cel mai mult, imi este mila si de acesti oameni care nu-si asculta macar odata inima si n-o face fericita. De aceia as face ceva daca as putea pt lumea nefericita, le- as cere sa se opreasca un pic si sa se intrebe daca sunt FERICITI. Dar pot face eu asta? Nu, dar incerc prin acest eseu, incerc in anonimatul meu, sa spun ca anul care trece a fost frumos numai daca ati descoperit esenta si valoarea vietii, daca nu ati descoperi-o atunci va doresc sincer ca anul care vine sa va aduca acest sentiment in cale.......LA MULTI ANI!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Buna!Eu abia astept sa treaca si anul asta si dupa 02.01.2009 sa ma distrez pe blogul Lui Nuti.Vreau sa aiba liniste pana atunci.Dupa 2 toata lumea munceste.:)))
Pana atunci un an nou 2009 fericit!

Anonim spunea...

Multumesc, balby! Si eu iti urez un an si mai bun si tota viata sa ti fie asa cum iti doresti. La multi ani!

Anonim spunea...

Buna,Lulu.Ce faci?Pe bloguri mai apari?