joi, 20 noiembrie 2008

Posibil.....

......sa traiesc intro mare eroare! Meditand asupra acestei constatari, cred ca vad lumea asa cum vreau eu sa fie, nu asa cum este in realitate. Daca e sa ma ghidez dupa o intelepciune tibetana care afirma aprox asa:"Cand vrei ceva, tot Universul conspira pentru ca tu sa obtii ceea ce dorsesti", imi este prea greu sa inteleg profunzimea acestei gandiri, poate ca nu am capacitatea de a recunoate acele semnale de la Univers, poate nici nu le merit!!!!Dar cine le merita? Am invatat in timp, ca exista un limbaj fara cuvinte, ca trebuie sa descifrezi ceea ce ti se transmite, refuz aceasta cale de a ghici. E prea filozofica si complicata, mie imi plac lucrurile simple si frumoase.......

2 comentarii:

kenn spunea...

Salut,scrii doar pentru un anumit segment de cititori. Ai eseuri complicate. Te citesc, dar imi este greu sa mai adaug si eu ceva. Esti faina, imi placi, mai vin!Pa

LuMassa spunea...

Si eu te salut, dat imi pare rau ca nu mi intelegi eseurile, nu sunt sofisticate, sunt constatari normale. Numai bine!