miercuri, 29 octombrie 2008

Meditez doar!

Si as incepe cu o intrebare, fireasca pusa de Pascal si care mi a ramas in minte de ceva vreme:"Ce himera mai este acest om? Se pare ca traim o noua etapa a constiintei, adica nu o mai punem in valoare, sau nu mai avem timp sa avem constiinta, ne "vindem"prea usor, unei cauze, unui loc de munca, unei oferte mai avantajoase-care presupune minimalizarea personalitatii tale, cerandu se sa nu mai fii om ci executant.....Politica devine doar captivanta si personala-nu are a face cu omul sau constiinta omului! Cand inlocuim comunicarea directa cu cu modul de a gandi ascuns, ne dedublam fata de sine. Avem atatea cuvinte frumoase, cu sensuri pe intelesul tuturor si nu indraznim sa le folosim pentru a nu fi slabi. Eu nu sunt asa, prefer cuvantul in orice situatie..... Dar cat de mult gresim! Cuvantul este magic, te poate ridica din abis, te poate face sa crezi in ceea ce alegi, te poate face special. Dar, tot cuvantul iti poate darama orice farama de credinta pe care o mai posezi. Se mai spune ca, fiecare se intelege pe sine, dar eu nu cred asta! In naivitatea mea, cred in cuvant, cred in tot ce e frumos, sensibil si de calitate. Cred in manifestarea omului, in exaltarea lui si a sentimentelor lui, cred in tot ce tine de binele lui. Dar stiu ca din nou gresec, stiu ca traim vremuri salbatice.... raul de multe ori invinge!Vinovat este cel care lasa sa invinga raul!Si ce pacat......Am spus, doar meditez!

Niciun comentariu: