miercuri, 17 septembrie 2008

As vrea.....

.....sa inteleg de ce sunt momente in viata, cand doresti sa te dedici unui fapt imosibil! Imi incerc mintea sa vad daca-mi raspunde, dar persista in ideea unui gand aproape imposibil si anume, de a trai macar un an din viata mea, cu un Maiestru tibetan, sa ma descopere, sa ma faca sa inteleg de ce acesta-i drumul meu de parcurs si nu altul, de ce nu inteleg mocirla zilei de azi, de ce viata e atat de tulbure, atat de complicata.....As vrea sa inteleg ce inseamna limbajul inima-ratiune. Stiu ca numai un mare intelept ar putea sa mi explice, dar......eu cum ajung la el?

2 comentarii:

tamerlan spunea...

as vrea sa stiu daca nu e un joc ceea ce faci

LuMassa spunea...

E joaca mintii mele, incercarile mele suprarealiste. Multumesc pt constatare! Intrebandu-ma daca pot face anumite lucruri ireale, il pot intelege mai bine pe EMIL CIORAN.